субота, 25 березня 2017 р.

Цікаві вправи на уроках біології, хімії, основ здоров’я




З ДОСВІДУ РОБОТИ
Цікаві вправи на уроках біології, хімії, основ здоровя

«Я мандрую…» Зробити схему малюнка, в основі якого твердження, до якого треба підібрати асоціації,
наприклад – вода.
«Кубик - рубик» На гранях кубика написані букви. Скласти ключове слово до запитання.
«Складаємо біологічний (хімічний, екологічний) портрет»
За певними ознаками виводимо визначення. Наприклад: вода, вуглекислий газ, світло, хлорофіл, кисень, крохмаль – фотосинтез
«Екологічний пазл» Зібрати пазл за визначеною темою. Наприклад: «Кислотні дощі»
«Чарівна скринька» У скриньці малюнки із запитаннями. Наприклад: Листок, на якому запитання по темі «Листок»
«Біологічний футбол», «Хімічний футбол» «Екологічний футбол» Грають ряди по черзі. Кожна правильна відповідь – «гол» - 1 бал.
«Чомучки» У запитанні є питання – «Чому?»
«Вірю – не вірю» Із запропонованих тверджень вибрати вірні
«Екологічна дуель» Учень називає термін та ім’я учня, який дає на нього відповідь.
«Швидка допомога» Швидко поставити запитання вчителю з тих частин теми, які були незрозумілими під час уроку.
«Віртуальний букет» Із картинок із зображенням рослин скласти віртуальний букет за певними ознаками.
«Міні-конференція» Міні-повідомлення учнів з основного питання уроку
«Розумний куб» На гранях куба запитання, на які швидко треба дати відповідь
«Екологічний крос» Хто швидше дасть відповіді на запитання екологічного характеру
«Я – тобі, ти – мені..» Робота в парах.
«Термінологічне лото» На дошці прикріплені аркуші, на зворотньому боці яких цікаві запитання
«Консультує лікар» Уявіть себе на місці лікаря і встановіть діагноз
«Чудо – квітка» Має відривні листки, на яких є запитання
«Шапка питань» Учні із шапки дістають цікаві запитання
«Снігова грудка» Слово – речення – питання
Мозок. Мозок – відділ ЦНС. Чи у всіх тварин є мозок?
«Мої спостереження» Опис живих об’єктів з використанням власного досвіду
«Практична теорія» Застосування вивчених знань під час виконання дослідів, розв’язування задач
«Лови помилку біолога (хіміка)» Учитель називає термін правильно, або неправильно. Учні за допомогою червоних і зелених карток сигналізують про свою згоду або незгоду.
«Екологічна хвилинка» На кожному уроці учні знайомлять із рослинами і тваринами, занесеними до Червоної книги.


Немає коментарів:

Дописати коментар